הרבי מסטאמר מגיע ומזהיר מפני השטחים הכבושים והכשרויות

    האדמו"ר אף פרסם מספר הנחיות מדוקדקות לאלפי המצטרפים. תחילה הזהיר האדמו"ר את כל המשתתפים במסע, שלא לנסוע בשום פנים ואופן ל"שטחים" ש"נכבשו" על ידי הציונים בשנת תשכ"ז. "לא הכותל המערבי, לא קבר רחל ולא מערכת המכפלה" אמר האדמו"ר והוסיף "זו סכנה גדולה"
    ארי וידר 4 Comment on הרבי מסטאמר מגיע ומזהיר מפני השטחים הכבושים והכשרויות

    איזה תרגיל ערכו על מנת למנוע את האמרת המחירים של הדירות במירון? • כשרות? "לדאבוננו ברוב המקומות אי אפשר להכניס דבר לפה" • כמה יעלו סעודות השבת? • ואיפה נדרשו החסידים להצניע את הסמארטפון?

    צילום: יוסי גאלדבערגער
    האדמו"ר אף פרסם מספר הנחיות מדוקדקות לאלפי המצטרפים. תחילה הזהיר האדמו"ר את כל המשתתפים במסע, שלא לנסוע בשום פנים ואופן ל"שטחים" ש"נכבשו" על ידי הציונים בשנת תשכ"ז. "לא הכותל המערבי, לא קבר רחל ולא מערכת המכפלה" אמר האדמו"ר והוסיף "זו סכנה גדולה"
    14:53
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גולדקנופף בהתבטאות מנותקת: "את מטולה לא סגרו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שלישי צפוי לנחות בישראל האדמו"ר מהר"א מסאטמר, והשבת ההיסטורית במירון הביאה להצטרפותם של למעלה מ-2000 חסידים שיגיעו לישראל.

    ביום שלישי תיערך מסיבת לחיים לקהל חסידי סאטמר בירושלים, לאחר מכן יתקיים בבית המדרש דושינסקיא מסיבת הנחת תפילין לנכד המשותף של האדמו"רים מסאטמר ודושינסקיא.

    ביום רביעי תתקיים חתונת בן הרב חיים צבי מייזליש אחיינו של האדמו"ר ורב החסידות בבני ברק. קבלת הפנים והחופה תתקיים בשיכון סאטמר בבני ברק, ושמחת החתונה תתקיים באולמי לאגו בראשון לציון בהשתתפות אלפים.

    ביום חמישי יתקיים מעמד הנחת תפילין לנכדו של האדמו"ר ואת השבת יעשו אלפי החסידים בצל רבם, לראשונה בהיסטוריה, באתרא קדישא מירון.

    בשיחה מיוחדת שקיים האדמו"ר ביום חמישי האחרון במונרו שבארה"ב, הודה האדמו"ר לחסידים ששמעו לקולו ולא עשו "פראפגנדא" לקראת בואו.

    לחצו לקריאת הקובץ

    האדמו"ר אף פרסם מספר הנחיות מדוקדקות לאלפי המצטרפים. תחילה הזהיר האדמו"ר את כל המשתתפים במסע, שלא לנסוע בשום פנים ואופן ל"שטחים" ש"נכבשו" על ידי הציונים בשנת תשכ"ז. "לא הכותל המערבי, לא קבר רחל ולא מערכת המכפלה" אמר האדמו"ר והוסיף "זו סכנה גדולה".

    האדמו"ר הורה אף לאנשי העסקים שנדרשים לצורך פרנסתם להחזיק בסמארטפון שלא להביאם במסעם לישראל. "אני יודע שיש כאלה שחייבים ולכן אני מבקש מהם שיעשו זאת בצנעה. באתכסיא, שלא יסתובבו עם זה בגלוי".

    האדמו"ר אף הזהיר את החסידים מפני הכשרויות בישראל "לדאבוננו ברוב המקומות אי אפשר להכניס דבר לפה" אמר.

    לאתר 'קול חי' נודע שעל מנת למנוע את האמרת המחירים של הדירות במירון, נערכו בסאטמר במבצע חשאי מיוחד, עוד לפני פרסום דבר הביקור, כשעשרות אנשים הזמינו במקביל את הדירות, במטרה למנוע מבעלי הדירות במירון להעלות את המחירים כשישמעו את דבר הביקור ההיסטורי.

    לרגל השבת נבנו ארבעה אוהלים שישמשו את החסידים לרגל השבת. אחד ישמש כאוהל התפילות, האחר כאוהל הטישים ושניים נוספים ישמשו כאוהלים לסעודות. בני חו"ל יסעדו באוהל עם מאכלים גסטרונומיים יוקרתיים יותר וישלמו כ-450 דולר עבור השבת, ואילו בני ישראל, יסעדו את הסעודות באוהל אחר וישלמו כ-180 ש"ח על האירוח בשבת.

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מסתבר שגם הישראלים יכולים לשלם 450 דולר ולאכול את הגסטרונומי, רק לך תראה צ'אלמר שמוציא כזה סכום מכיסו.

    2. 3

      הפרעסערס היושבים על סיר הבשר כל השנה לא יודעים לאכול בפחות מ450 $
      באים מהבשר להטיף ליובי ארץ ישראל הנאנקים בלחם צר בושו לכם אחים.

    3. 2

      ה' ישמור זה פשוט דיבור נגד התורה הקדושה אני לא מאמין שיש עדיין אדמו"ר שאומר כאלו דברים

    4. 1

      אסור לדבר ככה על רבנים ואדמו"רים גם אם זה לא לדעתינו מה הוא אומר
      אני מוחה!!